Welke ontspanning heb jij bij stress nodig? Ontspanning is bij stress door onder- of overprikkeling heel belangrijk. Als je hoogsensitief bent, lees je altijd dat je ontspant door rust, slapen, stil zitten en niets doen. Maar is dit altijd het beste? Niet altijd!

Deze video legt uit welk type ontspanning jij nodig hebt bij welk type stress. De manier waarop is afhankelijk van of de stress komt door je onderprikkeling of overprikkeling.
Daarna is het handig om te weten hoe jouw stress is ontstaan. Door de diepgaande informatieverwerking in je hoofd? Of door sociale interactie? Of door je zintuigen? Of alles tegelijk :-). Bij iedere oorzaak hoort een andere manier van ontspannen. In de video geef ik diverse suggesties voor jouw stress. Dit is uiteraard geen uitputtende lijst, maar slechts enkele voorbeelden die jou een handvat geven hoe je kunt bepalen wat voor jou passend is.

Wat bij te weinig ontspanning wordt stress chronisch en daar functioneren hoogsensitieve personen natuurlijk niet zo lekker op :-).

Schrijf je in voor de GRATISonline minicursus "JOUW HSP 4-daagse"

Leer de verschillen tussen HSP en hoogsensitieve HSS. Leer de wetenschappelijke feiten over hoogsensitiviteit. Maak kennis met de 4 totaal verschillende typen HSP. Herken stress door onder- of overprikkeling. Breng jouw hoogsensitieve valkuilen & kwaliteiten in kaart. En ontvang gratis oefeningen & testen. Schrijf je hier in voor de JOUW HSP 4-daagse. En ontvang 4 dagen een mail met een link naar uitgebreid trainingsmateriaal (video, mp-3, opdrachten & theorie).

Gratis minicursus JOUW HSP 4-daagse

Dankjewel voor je inschrijving! Je ontvangt zo direct je eerste email (check ook je spam of reclamefolder!)

%d bloggers liken dit: